«Німий» монополіст: нахабство діалогу «тепловиків» і громади
Робота чернігівських монополістів і їхнє ставлення до людей останнім часом не витримують жодної критики. Нещодавно ми спостерігали черги до новоствореного постачальника електроенергії «Енери» . Містяни нарікали, що телефонують по кілька днів, аби передати покази лічильників, але все марно. Сьогодні ж дива комунікабельності демонструє ще один енергетичний монополіст – ПАТ «Облтеплокомуненерго».
До редакції звернулися обурені чернігівці. Люди повідомили, що мають до тепловиків чимало запитань, але вже кілька днів поспіль не можуть їм додзвонитися на жоден із вказаних на квитанціях номерів.
Ми вирішили перевірити, чи це дійсно так.
Протягом дня наші зусилля були марними… Дійсно, на жоден із телефонних номерів, зазначених на квитанціях і на сайті «Облтеплокомуненерго», нам додзвонитися не вдалося. На жоден…
Почали з мобільного телефону керівника «Облтеплокомуненерго» Віктора Геращенка. Приблизно двадцять дзвінків протягом дня – всі безрезультатно.
Приймальня – 77 – 43 – 24, аналогічно: приблизно двадцять дзвінків протягом дня – тільки гудіння факсу, очевидно, готового прийняти листа.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЕНЕРАтичний хаос: у Чернігові пенсіонери «атакували» енергетичну компанію
Канцелярія – 678 – 332 – безкінечні дзвінки, у відповідь – ТІЛЬКИ ГУДКИ ВИКЛИКУ, ніхто не відповідає.
Переходимо до телефонів, що збігаються в квитанціях і на сайті, – це так званий блок «Телефони для довідок» – 675-056 та 675-147.
Таке формулювання звучить ще більш цинічно, коли вони постійно зайняті, а коли тобі зненацька (!) вдається почути гудки виклику, знов-таки – НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ. Очевидно, невдачі в попередньому додзвоні спричинені не тим, що оператор із кимось розмовляє, а тому що ЙОГО ПРОСТО НЕМАЄ, а в цей час телефонують інші чернігівці.
Далі – блок із шести телефонів. Вони призначені для того, щоб передати дані приладів обліку. Тут уже маємо оригінальний результат – відповідь автовідповідача: «Інтертелеком. На жаль, зараз абонент не може прийняти ваш дзвінок». Така відповідь по ВСІХ ШЕСТИ ТЕЛЕФОНАХ.
Крім цього, спроби додзвонитися до приймальні департаменту інформаційного забезпечення «Облтеплокомуненерго» також, звісно, виявилися невдалими.
P.S. Запитання, яке хотіли поставити «Облтеплокомуненерго», стосувалося нарахувань, що, на думку чернігівських споживачів, не дають можливості їм заощаджувати, маючи лічильники. Очевидно, діє схема: «зекономив – тобі додали ще нарахувань». Як кажуть, «мало» тепловики платити не дозволяють. Але це вже зовсім інша історія… Спробуємо достукатися до «холодних» тепловиків уже з понеділка.